Tuesday, November 8, 2011

CẢNH GIÁC BĂNG ĐẢNG GIẾT NGƯỜI

Subject: WARNING !!!! DON'T FLASH HEADLIGHTS AT ANY CAR WITH NO LIGHTS ON!! 
 Very important Warning to friends and relatives in the U.S.   
DON'T FLASH HEADLIGHTS AT ANY CAR WITH NO LIGHTS ON!!
   Police officers working with the DARE program have issued this Warning:
If you are driving after dark and see an on-coming car with no headlights on, 
DO NOT FLASH YOUR LIGHTS AT THEM!   This is a common 'Bloods' gang member initiation game', that goes like this:
The new gang member under initiation drives along with no headlights on, and the first car to flash their headlights at him is now his 'target'. He is now required to turn around and chase that car, then shoot and kill every individual in the vehicle in order to complete his initiation requirements. Police Departments across the nation are being warned. The gang's intent is to have all the 'new bloods', nationwide, drive around on Friday and Saturday nights with their headlights off. In order to be accepted into the gang, they have to shoot and kill all individuals in the first auto that does a 'courtesy' flash to warn them that their lights are off.   Make sure you share this information with all the drivers in your family!
Please forward this message to all your friends and family members to inform them about this initiation ritual. 

Christine Amigdalos
Receptionist
Cairns Chambers
Office of the Director of Public Prosecutions
Department of Justice and Attorney-General
 
Tạm dịch :
 
Cảnh báo rất quan trọng cho bạn bè và người thân ở MỹKhông chiếu đèn vào ở bất cứ xe nào KHÔNG ĐÈN !Cảnh sát làm việc với chương trình DARE đã ban hành cảnh báo này:
Nếu bạn đang lái xe khi trời tối và nhìn thấy một chiếc xe ngược chiều không có đèn, đừng chiếu đèn của bạn vào họ !
Đây là “phổ biến Bloods” của thành viên băng đảng gia nhập trò chơi, mà chúng sẽ thể hiện như thế này:  Các thành viên mới gia nhập băng đảng lái xe theo cách không bật đèn, và chiếc xe đầu tiên chiếu pha đèn vào họ thì giờ đây chiếc xe ấy sẽ là “mục tiêu”. Hắn ta bây giờ là phải quay lại và đuổi theo chiếc xe đó, sau đó bắn và giết chết tất cả các cá nhân trong xe để hoàn thành yêu cầu bắt đầu của mình.Công an trên toàn quốc đang được cảnh báo.Dự định của tất cả băng đảng tên “New Blood”, trong phạm vi cả nước là lái xe khoảng vào tối thứ Sáu và thứ Bảy với đèn pha tắt. Để được chấp nhận vào băng đảng, họ phải bắn và giết chết tất cả các cá nhân tự động đầu tiên mà pha đèn 'lịch sự' để nhắc nhở đèn họ chưa mở. Hãy chắc rằng bạn chia sẻ thông tin này với tất cả các người cầm lái trong gia đình của bạn!Xin vui lòng chuyển tiếp tin nhắn này cho tất cả bạn bè của bạn và các thành viên trong gia đình để thông báo cho họ về nghi thức này bắt đầu.

No comments:

Post a Comment